• Presence
  • Social video
  • Webdesign
  • Hosting
  • E-commerce
  • Webshop
  • Mobile App
  • Community
  • SEO
next
prev
A+ A A-

Ondernemer moet meer aan Agile Commerce doen!

'Agile commerce' is de nieuwste trend onder ondernemers. Onderzoeksbureau Forrester introduceerde deze term in 2011 om managers ervan bewust te maken, dat het opzetten van de meest optimale klantervaring draait om contactmomenten, niet om kanalen.

De ervaring leert namelijk dat klanten geen website, callcenter of Facebookpagina zien, maar gewoon één merk. Klanten bouwen een relatie met dat merk op via meerdere contactmomenten. Hoe richt je je organisatie hierop in?

Veel bedrijven weten niet welke klanten welke kanalen gebruiken om een contactmoment met het bedrijf te realiseren. De organisatie is vaak ingericht naar kanaal en hoewel het de organisatie de kans biedt om de complexiteit overzichtelijk te maken, levert het voor klanten problemen op als de verschillende contactmomenten niet soepel op elkaar aansluiten. Forrester trok daarom alweer drie jaar geleden aan de bel door te stellen dat multichannel dood is.

Bron: FrankWatching

Klik hier en lees verder >>>

Log in om reacties te plaatsen

AndroidAppleGoogle Chromedrupal-iconfacebook-icoonideal icoonjoomla icoonLinkedInIconpaypak icon2xTwitter icoonwordpress-icoonYoutube-icoonPinterestFirefox World-logo-2BE3F2DB27-seeklogo.comopera dock icon by bubbon-d3az7iisafariexplorerservice icon magentosocial audioSocial Bookmarkingsocial communitysocial datingecommerce e-mailforumsSocial Media iconfoto-iconGame Center Icon-150x150video iconwebblog-iconwiki